Onze klanten bevinden zich in de regio Roosdaal, Liedekerke, Affligem, Denderleeuw, Ninove, Lennik, Dilbeek, Ternat en omstreken…

Voor nieuwe klanten (aanvraagformulier beneden op deze pagina) staan wij garant voor een snelle bediening waardoor de wachtlijst zo snel mogelijk weggewerkt wordt.
Onze klanten kunnen rekenen een klantvriendelijke ontvangst en op privacy gestoelde samenwerking.

Indien er zich uitzonderlijke situaties voordoen (ziekte, noodgevallen, hoogdringendheid,…) aarzel niet om ons te contacteren (contact: info@depoetsmolen.be), wij zoeken samen met u naar een geschikte oplossing.

De samenwerking tussen het secretariaat, klant en poetshulp kan pas optimaal verlopen als wij in samenwerking met elkaar naar een gepaste oplossing zoeken doorheen het maken van goede afspraken.

In regelmaat bevragen wij onze klanten en medewerkers omtrent het geleverd werk. Daarom zullen wij  op regelmatige basis een vragenlijst overhandigen waarbij u uw ervaringen en bekommernissen kunt meedelen. Deze gegevens geven ons de mogelijkheid  om met de medewerkers een evaluatiegesprek aan te gaan en de samenwerking te optimaliseren.

Hierdoor kan De Poetsmolen er over waken dat de medewerkers , stipt, eerlijk, vriendelijk, discreet, maar vooral kwalitatief werk kunnen leveren.